Marketing mobilny

Wysoka skuteczność i pełna interakcja

Marketing mobilny – najmłodsza gałąź marketingu

Marketing mobilny – najmłodsza gałąź marketingu, oparta o technologię GSM, używana zarówno do promocji jak i wsparcia sprzedaży. Najczęściej używane w marketingu mobilnym serwisy wykorzystują wysyłkę SMS, MMS oraz niektóre rozwiązania głosowe.

Obecnie najchętniej wykorzystywanymi formami marketingu mobilnego są loterie i konkursy, jednak coraz śmielej rynek sięga po bardziej nowatorskie rozwiązania takie jak M-kupony, portale mobilne czy Voice mailing.
Coraz większa dostępność telefonii komórkowej spowodowała, że kanał mobilny jest postrzegany jako bardzo ważne ogniwo łączące producenta i dystrybutora z klientem. Dobra znajomość zasad marketingu mobilnego oraz dostęp do niezawodnej technologii okazuje się niezastąpiony w pozyskiwaniu nowych klientów.

W tym dziale zapoznamy Państwa z typowymi usługami marketingu mobilnego, na przykład SMS Premium Rate – SMS MT i SMS MO, płatności mobilne – przede wszystkim rewolucyjne rozwiązanie Direct billing, IVR – usługi głosowe, loterie i konkursy SMS.

Więcej informacji: 22 244 40 41

Chętnie dowiem się więcej!

Zobacz także

NASI PARTNERZY