PL EN

Contact Center Teleaudio

Panel do efektywnego zarządzania pracą zespołu jak również dostęp do multikanałowego kontaktu z użytkownikiem

Wirtualne Contact Center w ofercie Teleaudio Dwa daje Klientom wiele możliwości działania i interakcji ze swoimi odbiorcami. Jest to usługa będąca znacznym rozwinięciem tradycyjnego rozwiązania Call Center dla firm, w którym podstawowym sposobem komunikacji jest telefon. Poszczególne systemy w Contact Center możemy dostosowywać dowolnie do specyficznych potrzeb działalności naszych Kontrahentów.

Contact Center, czyli wiele funkcjonalności w jednym rozwiązaniu

Aplikacja Contact Center to rozwiązanie typu “all-in-one”, które zawiera wszystkie potrzebne do obsługi Klientów narzędzia. Ma też prosty interfejs i możliwość integracji z innymi programami. Oprócz tak podstawowego elementu do kontaktu, jak telefon zawiera m.in. następujące kanały komunikacji:

  • e-mail – poczta elektroniczna,
  • czaty,
  • SMS i MMS,
  • telefaks,
  • telekonferencje,
  • kontakt poprzez stronę internetową.

Systemy Contact Center to rozwiązanie, które pomaga podnieść wydajność obsługi, a co za tym idzie jej poszczególne elementy, w tym tak ważny, jak sprzedaż. Ponadto dzięki możliwości integracji z innymi systemami rozwiązania Contact Center pozwalają na wymianę i wyświetlanie informacji o Klientach. Tę elastyczną usługę można dopasować do potrzeb dowolnej organizacji, np. tworząc projekty, dostosowując funkcjonalności i ilości stanowisk, a także planując budżet.

Korzystanie z systemu Contact Center pozwala na zautomatyzowanie procesów biznesowych poprzez wykorzystanie narzędzi do samoobsługi Klientów. To wygodna i wielokanałowa komunikacja, w której nie muszą być oni zdani tylko na połączenia telefoniczne, ale i mogą wybierać spośród dostępnych sposobów komunikacji. Usługi Call Center i Contact Center przyczyniają się do rozwoju biznesu.

Contact Center w ofercie Teleaudio Dwa

Proponowany przez nas panel Contact Center Teleaudio jest dedykowany dla Kontrahentów o różnym spectrum działalności i posiada funkcje, które na bieżąco możemy dostosować do potrzeb Twojej działalności.

Wśród licznych zalet panelu Contact Center Teleaudio można wymienić następujące elementy jego funkcjonalności:

  • Panel Managera, służący do organizowania, monitorowania i zarządzania pracą konsultantów,
  • Panel Konsultanta, służący do obsługi Klienta i zawierający informacje statystyczne,
  • system raportowania,
  • tworzenie i obsługa serwisów w komunikatorze multikanałowym: SMS/MMS, Voice Premium, Call Back, Direct Billing, Facebook Messenger, Skype, E-mail, Click2call, WebCall/WebChat.

Współpracujemy bezpośrednio ze wszystkimi operatorami telekomunikacyjnymi w Polsce, dzięki czemu możemy zaproponować bogaty wybór usług. Jesteśmy liderem płatności mobilnych na rynku. Oferujemy też usługi Premium Rate np. SMS i MMS Premium, czyli wiadomości o podwyższonej opłacie, za pomocą których obsługiwane są choćby konkursy SMS. Zapraszamy do współpracy!

NASI PARTNERZY