PL EN

SMS/MMS marketingowy

Wysyłka sms lub mms z nadpisem

Masowa wysyłka SMS to jedna z proponowanych przez nas usług. W jej ramach do grupy precyzyjnie określonych użytkowników, wysyłane są wiadomości promocyjne i handlowe, na których otrzymywanie wyrazili zgodę. SMS marketingowy to jedno z podstawowych narzędzi marketingu mobilnego obok MMS.

SMS i MMS marketingowy — rodzaje i sposoby na podniesienie skuteczności

Kampanie SMS marketingu to sposób na bezpośrednie dotarcie do potencjalnych Klientów. Wysyłane w ten sposób wiadomości są otwierane dużo częściej niż te wysyłane drogą mailową, a więc mają też większą skuteczność. Masowa wysyłka SMS może przybierać formę:

  • jednorazowej akcji promocyjnej, np. konkretnej informacji wysłanej do wszystkich odbiorców z danej bazy, dotyczącej rozpoczęcia lub zasad promocji jakiejś usługi czy zmiany w regulaminie świadczenia usług;
  • cyklicznych wiadomości wysyłanych regularnie do Klientów z bazy lub kilku baz informujących np. o zniżkach, promocjach czy nowościach. Na taki rodzaj wiadomości zapisują się poszczególne grupy odbiorców.

Systematyczne wysyłanie wiadomości marketingowych to skuteczny sposób na budowanie relacji danej marki z Klientem i pozyskania jego lojalności. Aby ten rodzaj komunikacji był skuteczny, należy kierować się kilkoma zasadami:

  • personalizować treść, aby użytkownik czuł, że wiadomość jest adresowana specjalnie dla niego,
  • wybrać unikalną nazwę własną jako nadawcy, aby Klienci nie otrzymywali wiadomości z nieznanego numeru,
  • segmentować grupy odbiorców, czyli dzielić ich np. pod względem zainteresowań czy wieku i do każdej z nich dostosowywać unikalny przekaz marketingowy.

Dobrze dobrana treść, grupa docelowa, a nawet pora wysyłki SMS-ów marketingowych może mieć kluczowe znaczenie w powodzeniu danej akcji promocyjnej.

SMS i MMS marketingowy — zalety

Duża otwieralność wiadomości wysyłanych na telefon i stosunkowo niskie koszty takiej kampanii to jeszcze nie wszystkie z zalet, jakie daje użycie SMS-ów i MMS-ów marketingowych. Wśród pozostałych atutów można wymienić:

  • szybkość takich akcji marketingowych,
  • możliwość dotarcia do całej bazy Klientów za pomocą jednej wysyłki,
  • przekazanie informacji handlowej lub/i reklamowej bezpośrednio na telefon komórkowy Klienta,
  • możliwość realizowania wysyłki ze stałego numeru lub ze zmiennym polem nadawcy,
  • wysyłka SMS przez połączenie API lub udostępnienie dedykowanego panelu do definiowania wysyłek.

SMS marketingowy stanowi integralny element nowoczesnej, efektywnej biznesowo, multimedialnej kampanii marketingowej i sprzedażowej. Zachęcamy do skorzystania z tej usługi!

Dzięki bezpośredniej współpracy ze wszystkimi operatorami telekomunikacyjnymi w Polsce dostarczamy też naszym klientom inne usługi. Są to przede wszystkim płatności mobilne, a także usługi Premium SMS/MMS czy obsługa konkursów SMS.

Zobacz również:

NASI PARTNERZY