Masowa wysyłka SMS jest doskonałym sposobem na bezpośrednią komunikację z klientami. Powiadomienia, które docierają bezpośrednio na ich telefony, są otwierane o wiele częściej niż ich mailowe odpowiedniki. Warto wykorzystać ten potencjał na przykład przy kampaniach promocyjnych nowych produktów czy ofert świątecznych. Automatyczna wysyłka SMS to jedna z usług Premium, które obok płatności mobilnych czy konkursów SMS oferuje Teleaudio Dwa. Precyzyjnie określamy grupę odbiorców, a następnie wysyłamy im ustalone treści handlowe lub promocyjne, które zgodzili się otrzymywać.
Masowa wysyłka SMS — skuteczny sposób reklamy
Wysyłka masowa SMS to pewny sposób na dotarcie z komunikatem do dużej grupy odbiorców. Wystarczy baza numerów, ustalenie treści i odpowiedniej strategii, czyli w jakich porach, jak często i jaką ilość wiadomości wysyłać, a następnie praktycznie jednym kliknięciem ważne informacje trafiają do całej grupy użytkowników.
SMS-y w wysyłce masowej mogą mieć formy:
- jednorazowych akcji informacyjnych, takich jak konkretne komunikaty dla wszystkich odbiorców z danej bazy, dotyczące zmiany w regulaminie świadczenia usług lub rozpoczęcia czy zakończenia jakiejś konkretnej promocji;
- cyklicznych akcji promocyjnych wysyłanych regularnie do użytkowników z bazy lub wielu baz informujących np. o nowościach, akcjach promocyjnych czy zniżkach. Zgodę na ich otrzymywanie muszą wyrazić poszczególni odbiorcy z danej grupy.
Wysyłanie wiadomości promocyjnych w formie SMS to doskonały sposób na budowanie więzi z Klientem i pozyskiwanie jego lojalności, co przekłada się za sukces finansowy i stabilną pozycję firmy na rynku. Doradzamy jak zwiększyć skuteczność takich kampanii. Wystarczy stosować kilka prostych zasad:
- personalizować treść, aby użytkownik poczuł się wyjątkowym adresatem, dla którego specjalnie została przygotowana promocja,
- wybrać niepowtarzalną nazwę własną jako nadawcy, Klienci lepiej reagują na SMS od znanych sobie firm,
- segmentować grupy odbiorców, czyli dzielić ich tak, aby do każdej z nich można było dobrać spersonalizowany przekaz promocyjny, np. biorąc pod uwagę ich wiek, zainteresowania czy płeć.
Wszystkie te czynniki mają znaczenie i mogą decydować o tym, czy dana kampania promocyjna odniesie sukces, czy też jej rezultaty nie będą zadowalające.
Zalety automatycznej wysyłki SMS
Korzyści związane z SMS w masowej wysyłce można wyliczać bardzo długo. Najbardziej nasuwające się na myśl to oszczędność czasu i kosztów, związanych z wysyłaniem wiadomości do całych grup klientów jednocześnie. Oprócz tego atutami takich akcji promocyjnych są:
- możliwość dokonywania wysyłki z numeru stałego lub ze zmiennym polem nadawcy,
- wysyłka SMS przez połączenie API lub udostępnienie dedykowanego panelu do definiowania wysyłek,
- docieranie informacji handlowej lub reklamowej bezpośrednio na telefon komórkowy Klienta,
- możliwość wysyłania spersonalizowanych wiadomości do odbiorców.
Masowa wysyłka SMS to ważny element nowoczesnych kampanii marketingowych!