Istotne zasady udziału w Głosowaniu w finale programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Najlepsi!”
Głosowanie na Finalistów odbywa się w trakcie emisji Odcinka Finałowego emitowanego w programie Polsat w dniu 17 maja 2024 roku o godzinie 20:00.
Głosowanie ma na celu wyłonienie zwycięzcy Audycji.
Głosowanie rozpoczyna się w dniu 17 maja 2024 roku o godzinie 20:00 a zakończenie Głosowania następuje w momencie wskazanym przez prowadzącego Audycję oraz informację graficzną prezentującą czas do zakończenia Głosowania (zegar odliczający czas do końca Głosowania), która pojawi się na ekranie w czasie trwania Odcinka Finałowego na 3 (trzy) minuty przed zakończeniem Głosowania.
Aby wziąć udział w Głosowaniu (oddać ważny głos), należy w trakcie Głosowania wysłać SMS-a o treści odpowiadającej numerowi przyznanemu Finaliście Audycji zgodnie z informacją słowno-graficzną pod numer 7371. SMSy o treści innej niż podana w informacji słowno-graficznej nie będą brane pod uwagę w Głosowaniu.
Każdy Uczestnik może w trakcie Głosowania wysłać dowolną liczbę SMS-ów na dowolną liczbę Finalistów.
Koszt wysłania SMS-a pod numer 7371, każdorazowo, wynosi 3 zł. netto / 3,69 zł. brutto.
SMS niespełniający wymogów Regulaminu nie będzie wliczany do sumy oddanych głosów pomimo, że opłata za wysłanie SMS-a zostanie naliczona.
Głosy Uczestników otrzymane przed rozpoczęciem lub po zakończeniu Głosowania nie będą brane pod uwagę pomimo tego, że oplata za wysłanie SMS-a będzie naliczana.
W Głosowaniu można brać udział jedynie za pośrednictwem telefonu komórkowego zalogowanego w sieci komórkowej polskiego operatora komórkowego (przedsiębiorcy telekomunikacyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne), podczas gdy Uczestnik Głosowania przebywa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (nie w roamingu). Organizator nie ma możliwości technicznych zablokowania możliwości wysyłania SMS-ów przez Uczestników Głosowania spoza Polski i za pośrednictwem telefonu komórkowego zalogowanego w sieci komórkowej niepolskiego operatora komórkowego, jednakże takie głosowanie będzie sprzeczne z Regulaminem. Głosy Uczestników wysłane z naruszeniem powyższej zasady mogą nie być brane pod uwagę pomimo tego, że oplata za wysłanie SMS-a będzie naliczana.
REGULAMIN GŁOSOWANIA ,,Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Najlepsi!”
§ 1
Postanowienia Ogólne
- Organizatorem Głosowania jest Teleaudio DWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, Aleja Stanów Zjednoczonych 61, 04-028 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000545770, której dokumentację przechowuje Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawa w Warszawie, XIV Wydział l Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o numerze NIP 5251065169, o numerze REGON011840310, posiadająca status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych („Organizator”).
- Następujące pojęcia użyte w niniejszym regulaminie należy rozumieć w poniżej podany sposób:
a) „Regulamin” – niniejszy regulamin określający zasady Głosowania dostępny w siedzibie Organizatora, pod adresem: Aleja Stanów Zjednoczonych 61, 04-028 Warszawa, na stronie 493 gazety TV Polsat oraz na stronach: http://www.teleaudio.pl/regulamin/r2 i https://www.polsat.pl/news/2024-05-10/twoja-twarz-brzmi-znajomo-najlepsi-finalisci-20-sezonu .
b) „SMS” – usługa przesłania krótkiej wiadomości tekstowej na numer 7371, o podwyższonej opłacie (SMS Premium) w sieci komórkowej: Orange, Plus, T-Mobile, Play,
c) „Uczestnik” – uczestnik Głosowania, spełniający kryteria określone w § 2 Regulaminu;
d) „Audycja” – audycja pt.: „Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Najlepsi!” emitowana pomiędzy 8 marca a 17 maja 2024 roku w programie Polsat, której nadawcą jest Telewizja Polsat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Ostrobramska 77, 04-175 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000388899,
e) „Odcinek Finałowy”- odcinek Audycji emitowany w dniu 17 maja 2024 roku w programie Polsat o godzinie 20:00.
f) „Finalista” – finalista Audycji, wyłoniony zgodnie z formułą Audycji, na którego w Odcinku Finałowym można oddać głos.
g) „Głosowanie” – głosowanie na Finalistów odbywające się podczas emisji Odcinka Finałowego szczegółowo opisane w § 2 Regulaminu.
- Głosowanie jest organizowane na zasadach określonych w Regulaminie i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Wzięcie udziału w Głosowaniu jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z treścią Regulaminu oraz akceptacją wszystkich zawartych w nim postanowień.
- Uczestnik przed przystąpieniem do Głosowania zobowiązany jest upewnić się, że ma odblokowane u swojego operatora GSM usługi premium oraz że w trakcie Głosowania będzie mógł wysłać SMS-y Premium pod numer 7371. Koszt wysłania SMS-a pod numer 7371, każdorazowo, wynosi 3 zł. netto / 3,69 zł. brutto. Na usługi premium jest ustalany domyślny limit 35 złotych i jeżeli Uczestnik go nie zmieni, będzie mógł wysłać ograniczoną liczbę SMS-ów premium.
- Podmiotem realizującym dodatkowe świadczenie na numerze Premium SMS 7371 jest Organizator.
§ 2
Warunki i zasady udziału w Głosowaniu
- Głosowanie na Finalistów odbywa się w trakcie emisji Odcinka Finałowego emitowanego w programie Polsat w dniu 17 maja 2024 roku o godzinie 20:00.
- Głosowanie ma na celu wyłonienie zwycięzcy Audycji.
- Głosowanie rozpoczyna się w dniu 17 maja 2024 roku o godzinie 20:00 a zakończenie Głosowania następuje w momencie wskazanym przez prowadzącego Audycję oraz informację graficzną prezentującą czas do zakończenia Głosowania (zegar odliczający czas do końca Głosowania), która pojawi się na ekranie w czasie trwania Odcinka Finałowego na 3 (trzy) minuty przed zakończeniem Głosowania.
- Aby wziąć udział w Głosowaniu (oddać ważny głos), należy w trakcie Głosowania wysłać SMS-a o treści odpowiadającej numerowi przyznanemu Finaliście Audycji zgodnie z informacją słowno-graficzną pod numer 7371. SMSy o treści innej niż podana w informacji słowno-graficznej nie będą brane pod uwagę w Głosowaniu.
- Każdy Uczestnik może w trakcie Głosowania wysłać dowolną liczbę SMS-ów na dowolną liczbę Finalistów.
- Koszt wysłania SMS-a pod numer 7371, każdorazowo, wynosi 3 zł. netto / 3,69 zł. brutto.
- SMS niespełniający wymogów Regulaminu nie będzie wliczany do sumy oddanych głosów pomimo, że opłata za wysłanie SMS-a zostanie naliczona.
- Głosy Uczestników otrzymane przed rozpoczęciem lub po zakończeniu Głosowania nie będą brane pod uwagę pomimo tego, że oplata za wysłanie SMS-a będzie naliczana.
- Głosowanie dozwolone jest jedynie w przypadku gdy Uczestnik jest zalogowany do polskiego operatora .
- W Głosowaniu można brać udział jedynie za pośrednictwem telefonu komórkowego zalogowanego w sieci komórkowej polskiego operatora komórkowego (przedsiębiorcy telekomunikacyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne), podczas gdy Uczestnik Głosowania przebywa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (nie w roamingu). Organizator nie ma możliwości technicznych zablokowania możliwości wysyłania SMS-ów przez Uczestników Głosowania spoza Polski i za pośrednictwem telefonu komórkowego zalogowanego w sieci komórkowej niepolskiego operatora komórkowego, jednakże takie głosowanie będzie sprzeczne z Regulaminem. Głosy Uczestników wysłane z naruszeniem powyższej zasady mogą nie być brane pod uwagę pomimo tego, że oplata za wysłanie SMS-a będzie naliczana.
- Warunkiem wzięcia udziału w Głosowaniu jest bycie osobą pełnoletnią posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz akceptacja warunków Regulaminu.
§ 3
Obliczanie głosów
- Po zakończeniu czasu wyznaczonego na Głosowanie i obliczenie liczby otrzymanych ważnych głosów, Finalista z największą liczbą głosów zostanie Zwycięzcą Audycji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Najlepsi!”. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w trakcie emisji Odcinka Finałowego Audycji w dniu 17 maja 2024 roku.
- Głosy Uczestników Głosowania otrzymane przed rozpoczęciem lub po zakończeniu Głosowania, jak również po ogłoszeniu wyników, nie będą brane pod uwagę pomimo tego, że opłata za wysłanie SMS-a będzie naliczana.
§ 4
Postępowanie Reklamacyjne
- Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji skierowanej na adres Organizatora wskazany w Regulaminie, z dopiskiem „REGULAMIN GŁOSOWANIA „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” (dalej „Reklamacja”), w terminie 30 dni od zakończenia Głosowania. Złożenie przez Uczestnika Reklamacji wymaga formy pisemnej lub e-mail: reklamacje@teleaudio.pl. Reklamacja powinna zawierać:
a. imię i nazwisko; telefon kontaktowy;
b. adres korespondencyjny na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, lub adres e-mail (w przypadku złożenia Reklamacji w formie elektronicznej) nadawcy Reklamacji.
c. wskazanie przyczyny i uzasadnienia reklamacji,
d. oczekiwanie/żądanie wobec Organizatora.
- Reklamacje rozpatruje Organizator.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Organizatora w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania przez Organizatora. Powiadomienie o rozstrzygnięciu w przedmiocie Reklamacji przesłane zostanie w drodze elektronicznej lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, na adres nadawcy Reklamacji wskazany w Reklamacji.
- Reklamacja złożona po upływie terminu złożenia Reklamacji, określonego w ust. 1 powyżej, nie wywołuje skutków prawnych i nie będzie rozpatrywana. O dochowaniu terminu złożenia Reklamacji świadczy data nadania przesyłki zawierającej Reklamację listem poleconym w placówce Poczty Polskiej lub data wysłania e-maila.
§ 5
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Kto będzie przetwarzał dane osobowe i jak się z nim skontaktować
- Administratorem danych osobowych Uczestników Głosowania w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) jest nadawca Audycji – Telewizja Polsat. Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Ostrobramska 77, 04-175 Warszawa; wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000388899, której dokumentację przechowuje Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 1130054762.
- Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować pisemnie na ww. adres siedziby Administratora.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie pod adresem iod@polsat.com.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby Administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
- Dane osobowe są lub mogą być przetwarzane, o ile przetwarzanie danych dotyczyć będzie określonych poniżej celów:
a) umożliwienie udziału i przeprowadzenie Głosowania, zgodnie z postanowieniami Regulaminu – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
b) rozpatrywanie wszelkich skarg i reklamacji, archiwizowanie lub nawiązywanie kontaktu związanego z udziałem w Głosowaniu – podstawą prawną rozpatrzenia skarg i reklamacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienie obowiązków prawnych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadniony interes, którym jest odpowiednio wyjaśnianie spraw, obrona lub rozstrzyganie roszczeń, archiwizowanie oraz nawiązywanie kontaktu,
c) umożliwienie Administratorowi wypełnienia swoich obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów podatkowych oraz z zakresu rachunkowości – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Komu dane osobowe będą przekazywane
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane, w tym powierzane, wyłącznie w sytuacji, gdy jest to uzasadnione realizowanym celem, następującym kategoriom odbiorców: Organizatorowi – Teleaudio Dwa Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, Al. Stanów Zjednoczonych 61, 04-028 Warszawa, podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora, takie jak usługi księgowe i podatkowe, audytowe, dostawcom systemów informatycznych i usług IT, podmiotom realizującym wsparcie techniczne, organizacyjne i doradcze, podmiotom świadczącym usługi prawne, podmiotom świadczącym usługi archiwizacji, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, w skład której wchodzi Administrator.
Jak długo dane osobowe będą przetwarzane
- Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych zależy od celu, w jakim dane są lub mogą być przetwarzane. Generalnie dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy, po jej zakończeniu przez: a) okres niezbędny do wykonania obowiązków lub uprawnień wynikających z przepisów prawa, b) okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.
Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych
- Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do danych, do ich sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania oraz do przenoszenia danych (o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub umowy w sposób zautomatyzowany).
- Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach realizowanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec tychże interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 2 powyżej.
Gdzie można złożyć skargę dotycząca przetwarzania danych osobowych
- W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie dotyczących jej/jego danych osobowych narusza przepisy RODO, może Pani/Pan złożyć skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Skutki niepodania danych
- Podanie danych osobowych, tj. wzięcie udziału w Głosowaniu jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w Głosowaniu.
§ 6
Postanowienia Końcowe
- Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Głosowania.
- W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, w tym przepisy Kodeksu cywilnego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem Głosowania i obowiązuje do czasu zakończenia Głosowania lub rozpatrzenia ewentualnych postępowań reklamacyjnych, zgodnie z treścią § 4 Regulaminu.