PL EN

REGULAMIN GŁOSOWANIA WIDZÓW „Must Be The Music”

Istotne zasady udziału w Głosowaniu WIDZÓW na Uczestników Audycji “Must Be The Music”

odcinki od 8 do 10

Głosowania na Uczestników Audycji odbywają się w trakcie emisji odcinków Audycji emitowanych w programie Polsat w piątek zasadniczo o godzinie 19:55. Zostało zaplanowane, że odcinki od 8 do 10 będą emitowane pomiędzy 2 a 16  maja 2025 roku. Daty mogą ulec zmianie. Informację można uzyskać w programie telewizyjnym.

Głosowanie jest organizowane na zasadach określonych w Regulaminie i przeznaczone jest tylko dla osób pełnoletnich posiadających pełną zdolność do czynności prawnych. Wzięcie udziału w Głosowaniu wymaga zapoznania się z treścią Regulaminu oraz akceptacji wszystkich zawartych w nim postanowień.

Głosowania w odcinkach 8 i 9 mają na celu wyłonienie finalistów Audycji. Głosowanie w odcinku 10 ma na celu wyłonienie zwycięzcy Audycji.

Każde z Głosowań rozpoczyna się w dniu emisji Audycji o godzinie 19:50, czyli jeszcze chwilę przed rozpoczęciem samej emisji Audycji i kończy w momencie wskazanym przez informację graficzną prezentującą czas do zakończenia Głosowania (zegar odliczający czas do końca Głosowania), która pojawi się na ekranie w czasie trwania odcinka Audycji na 2 (dwie) minuty przed zakończeniem Głosowania. Dodatkowo, o zakończeniu Głosowania informuje prowadzący.

Aby wziąć udział w Głosowaniu (oddać ważny głos, który będzie brany pod uwagę w Głosowaniu) należy w trakcie Głosowania, wysłać SMS-a o treści odpowiadającej przyznanemu numerowi startowemu Uczestnika Audycji pod numer 7370 lub zagłosować za pomocą Aplikacji mobilnej „Must Be The Music”. Informacja słowno – graficzna będzie zawierała numer Uczestnika Audycji oraz jego imię i nazwisko lub nazwę zespołu, numer na który należy wysłać SMS, koszt tego SMS oraz informację, że Głosowanie jest dla osób pełnoletnich, a także, że wiadomości SMS niezgodne z Regulaminem, niewskazujące jednoznacznie Uczestnika Audycji, otrzymane przed rozpoczęciem lub po zakończeniu Głosowania nie będą brane pod uwagę w Głosowaniu. Ponadto, będzie wskazane, że organizatorem głosowania jest Teleaudio Dwa Sp. z o.o. Sp. k., a zasady Głosowania określa niniejszy Regulamin, a Administratorem danych osobowych jest Telewizja Polsat Sp. z o.o.

Momentem decydującym o tym czy SMS Uczestnika będzie brany pod uwagę w Głosowaniu  jest moment dojścia SMS-a do systemu Organizatora, który będzie się mieścił w czasie Głosowania. Z uwagi na fakt, że SMS-y mogą mieć niewielkie opóźnienia spowodowane rozmaitymi powodami (np. słaby zasięg telefonu Uczestnika, przeciążenie sieci, inne problemy techniczne), aby uzyskać większy stopień prawdopodobieństwa powodzenia Głosowania nie należy czekać do ostatniej chwili trwania głosowania tylko wysłać SMS-a odpowiednio wcześniej.

Każdy Uczestnik Głosowania może w trakcie każdego Głosowania wysłać dowolną liczbę SMS-ów na dowolną liczbę Uczestników Audycji oraz jeden raz zagłosować na jednego Uczestnika Audycji za pomocą Aplikacji mobilnej „Must Be The Music”.

Opłata za wysłanie SMS-a pod numer 7370, każdorazowo, wynosi 3 złote netto / 3,69 złote brutto. SMS w tym przypadku ma limit 70 znaków. Treść SMS niezbędnego do wzięcia udziału w Głosowaniu nie przekracza nigdy limitu 70 znaków. Przekroczenie limitu 70 znaków, skutkuje wysłaniem kolejnej wiadomości SMS i naliczeniem kolejnej Opłaty za każde rozpoczęte 70 znaków. Koszt wysłania dłuższej wiadomości niż 70 znaków stanowić będzie zawsze wielokrotność kosztu jednego SMS, pomnożonego przez ilość wiadomości SMS, w której  każda wiadomość SMS to kolejne rozpoczęte 70 znaków treści wiadomości SMS. Opłata za wysłanie SMS-a będzie naliczana przez operatora Uczestnika Głosowania, z którego połączenia Uczestnik Głosowania skorzystał. Głosowanie przez Aplikację mobilną jest bezpłatne. Jednakże, jest ograniczone do jednego urządzenia i jednego konta użytkownika (nie można oddać więcej niż 1 głosu z jednego urządzenia oraz nie można z jednego konta użytkownika oddać więcej niż jednego głosu posługując się nawet wieloma urządzeniami).

Uczestnik Głosowania przed przystąpieniem do Głosowania powinien upewnić się, że ma odblokowane u swojego operatora sieci komórkowej usługi z dodatkowym świadczeniem (SMS Premium) oraz że w trakcie Głosowania będzie mógł wysłać SMS-y Premium pod numer 7370. Na usługi premium jest ustalany domyślny limit 35 złotych i jeżeli Uczestnik Głosowania chciałby wysłać większą liczbę SMS-ów Premium, powinien według swojego uznania dopasować ten limit.

W Głosowaniu można brać udział jedynie za pośrednictwem telefonu komórkowego poprzez kartę SIM/USIM/ESIM jednego z operatorów sieci telefonii komórkowej działających na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, który umożliwia wysyłanie SMS-ów Premium lub za pośrednictwem Aplikacji mobilnej.

W przypadku wysłania wiadomości SMS o treści, która nie spełnia wymogów Regulaminu, na numer, z którego przesłano taki SMS, do Użytkownika zostanie odesłany SMS z informacją, że wiadomość SMS nie została poprawnie rozpoznana. SMS niespełniający wymogów Regulaminu nie będzie wliczany do sumy oddanych głosów.

Nie będą brane pod uwagę w Głosowaniu następujące wiadomości SMS: (1) wiadomości SMS niewskazujące jednoznacznie Uczestnika Audycji (jego numeru), zgodnie z informacją słowno-graficzną na ekranie, (2) wiadomości SMS otrzymane przed rozpoczęciem lub po zakończeniu Głosowania.

Proszę pamiętać, że wiadomości SMS, które nie będą brane pod uwagę w Głosowaniu, gdyż zostały wysłane z naruszeniem Regulaminu i zostały wskazane w Regulaminie, jako takie, będą wiązać się z naliczeniem Opłaty. Opłata za wysłanie SMS-a będzie naliczana przez operatora Uczestnika Głosowania, z którego połączenia Uczestnik Głosowania skorzystał. Uczestnik Głosowania może złożyć reklamację do Organizatora od naliczenia tej Opłaty wówczas, o ile to będzie zasadne, Organizator dokona zwrotu Opłaty za wysłanie SMS-a.

REGULAMIN GŁOSOWANIA WIDZÓW „Must Be The Music”

odcinki od 8 do 10

§ 1
Postanowienia Ogólne

  1. Organizatorem Głosowania jest Teleaudio DWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, adres: Aleja Stanów Zjednoczonych 61, 04-028 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000545770, której dokumentację przechowuje Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, o numerze NIP 5251065169, o numerze REGON 011840310, posiadająca status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych („Organizator”).
  2. Następujące pojęcia użyte w niniejszym regulaminie należy rozumieć w poniżej podany sposób:

a) „Regulamin” – niniejszy regulamin określający zasady Głosowania dostępny w siedzibie Organizatora, pod adresem: Aleja Stanów Zjednoczonych 61, 04-028 Warszawa, na stronie www.teleaudio.pl/regulamin/r5 oraz w Gazecie Tv POLSAT na stronie 495 i w Aplikacji mobilnej;

b) „SMS” – SMS Premium, usługa z dodatkowym świadczeniem polegająca na przesłaniu krótkiej wiadomości tekstowej na numer 7370, o podwyższonej opłacie za pośrednictwem telefonu komórkowego poprzez kartę SIM/USIM/ESIM jednego z operatorów sieci telefonii komórkowej działających na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, który umożliwia wysyłanie SMS-ów Premium, w tym w szczególności: Orange, Plus, T-Mobile, Play; na takie usługi jest ustalany domyślny limit 35 złotych i jeżeli Uczestnik Głosowania chciałby wysłać większą liczbę SMS-ów powinien według swojego uznania dopasować ten limit; SMS w tym przypadku ma limit 70 znaków. Treść SMS niezbędnego do wzięcia udziału w Głosowaniu nie przekracza nigdy limitu 70 znaków. Przekroczenie limitu 70 znaków, skutkuje wysłaniem kolejnej wiadomości SMS i naliczeniem kolejnej Opłaty za każde rozpoczęte 70 znaków. Koszt wysłania dłuższej wiadomości niż 70 znaków stanowić będzie zawsze wielokrotność kosztu jednego SMS, pomnożonego przez ilość wiadomości SMS, w której każda wiadomość SMS to kolejne rozpoczęte 70 znaków treści wiadomości SMS.

c) “Opłata” – koszt wysłania jednego SMS-a pod numer 7370, ponoszony przez Uczestnika, który każdorazowo, wynosi 3,69 złote brutto za jedną wiadomość do 70 znaków (koszt wiadomość SMS zawierającej więcej niż 70 znaków wynosi 3,69 złotych brutto pomnożone przez każde rozpoczęte 70 znaków), naliczany przez operatora Uczestnika Głosowania, z którego połączenia Uczestnik Głosowania skorzystał;

d) „Uczestnik Głosowania” – uczestnik Głosowani a, spełniający kryteria określone w § 2 Regulaminu;

e) „Audycja” – odcinki 8 – 10 audycji „Must Be The Music” emitowane w programie Polsat, w piątek o godzinie 19:55 pomiędzy 2 a 16 maja 2025 roku, której nadawcą jest Telewizja Polsat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Ostrobramska 77, 04-175 Warszawa, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000388899. Daty emisji mogą ulec zmianie. Informację można uzyskać w programie telewizyjnym,

f) „Uczestnik Audycji” – wokalista, instrumentalista lub zespół muzyczny, na którego aktualnie można oddać głos (nie odpadł z Audycji i scenariusz Audycji przewiduje możliwość głosowania),

g) „Głosowanie/Głosowania” – głosowania na Uczestników Audycji rozpoczynające się w dniu emisji Audycji o godzinie 19:50, czyli jeszcze chwilę przed rozpoczęciem samej emisji Audycji w programie Polsat w piątek zasadniczo od godziny 19:55 pomiędzy 2 a 16 maja 2025 roku, szczegółowo opisane w § 2 Regulaminu. Daty emisji Audycji mogą ulec zmianie. Informację można uzyskać w programie telewizyjnym. Każde z Głosowań rozpoczyna się o godzinie 19:50 i kończy w momencie wskazanym przez informację graficzną prezentującą czas do zakończenia Głosowania (zegar odliczający czas do końca Głosowania), która pojawi się na ekranie w czasie trwania odcinka Audycji na 2 (dwie) minuty przed zakończeniem Głosowania. Dodatkowo, o zakończeniu Głosowania informuje prowadzący.

h) „Aplikacja mobilna” – aplikacja na urządzenia mobilne „Must Be The Music”, dostępna w AppStore oraz Sklep Play.

§ 2

Warunki i zasady udziału w Głosowaniu

  1. Głosowanie jest organizowane na zasadach określonych w Regulaminie i przeznaczone jest tylko dla osób pełnoletnich posiadających pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Wzięcie udziału w Głosowaniu wymaga zapoznania się z treścią Regulaminu oraz akceptacji wszystkich zawartych w nim postanowień.
  3. Uczestnik Głosowania przed przystąpieniem do Głosowania powinien upewnić się, że ma odblokowane u swojego operatora sieci komórkowej usługi z dodatkowym świadczeniem, zwane również usługami premium, oraz że w trakcie Głosowania będzie mógł wysłać SMS-y pod numer 7370. Na usługi premium jest ustalany domyślny limit 35 złotych i jeżeli Uczestnik Głosowania chciałby wysłać większą liczbę SMS-ów, powinien według swojego uznania dopasować ten limit. W przypadku, gdy Uczestnik nie zmieni tego limitu, będzie mógł wysłać ograniczoną liczbę SMS-ów.
  4. Podmiotem realizującym usługę z dodatkowym świadczeniem związaną z wysłaniem SMS na numer 7370 jest Organizator.
  5. Głosowania na Uczestników Audycji odbywają się w trakcie odcinków Audycji emitowanych w programie Polsat w piątek zasadniczo o godzinie 19:55  pomiędzy 2 a 16 maja 2025 roku. Daty i dokładny czas emisji mogą ulec zmianie. Informację można uzyskać w programie telewizyjnym.
  6. Każde z głosowań rozpoczyna się o godzinie 19:50, czyli jeszcze chwilę przed rozpoczęciem samej emisji Audycji i kończy w momencie wskazanym przez informację graficzną prezentującą czas do zakończenia Głosowania (zegar odliczający czas do końca Głosowania), która pojawi się na ekranie w czasie trwania odcinka Audycji na 2 (dwie) minuty przed zakończeniem Głosowania. Dodatkowo, o zakończeniu Głosowania informuje prowadzący.
  7. Głosy Uczestników otrzymane przed rozpoczęciem lub po zakończeniu Głosowania nie będą brane pod uwagę pomimo tego, że oplata za wysłanie SMS-a będzie naliczana. Uczestnik Głosowania może złożyć reklamację do Organizatora od naliczenia tej Opłaty wówczas, o ile to będzie zasadne, Organizator dokona zwrotu Opłaty za wysłanie SMS-a.
  8. Głosowania w odcinkach 8 i 9 mają na celu wyłonienie finalistów Audycji. Głosowanie w odcinku 10 ma na celu wyłonienie zwycięzcy Audycji.
  9. Aby wziąć udział w Głosowaniu (oddać ważny głos, który będzie brany pod uwagę w Głosowaniu) należy w trakcie Głosowania, wysłać SMS o treści odpowiadającej przyznanemu numerowi startowemu Uczestnika Audycji pod numer 7370 lub zagłosować za pomocą Aplikacji mobilnej „Must Be The Music”. Momentem decydującym o tym czy SMS Uczestnika będzie brany pod uwagę w Głosowaniu jest moment dojścia SMS-a do systemu Organizatora, który będzie się mieścił w czasie Głosowania. Z uwagi na fakt, że SMS-y mogą mieć niewielkie opóźnienia spowodowane rozmaitymi powodami (np. słaby zasięg telefonu Uczestnika, przeciążenie sieci, inne problemy techniczne), aby uzyskać większy stopień prawdopodobieństwa powodzenia Głosowania nie należy czekać do ostatniej chwili trwania Głosowania tylko wysłać SMS-a odpowiednio wcześniej.
  10. Informacja słowno – graficzna będzie zawierała numer Uczestnika Audycji oraz jego imię i nazwisko lub nazwę zespołu, numer na który należy wysłać SMS, koszt tego SMS oraz informację, że Głosowanie jest dla osób pełnoletnich, a także, że wiadomości SMS niezgodne z Regulaminem, niewskazujące jednoznacznie Uczestnika Audycji, otrzymane przed rozpoczęciem lub po zakończeniu Głosowania nie będą brane pod uwagę w Głosowaniu. Ponadto, będzie wskazane, że organizatorem głosowania jest Teleaudio Dwa Sp. z o.o. Sp. k., a zasady Głosowania określa niniejszy Regulamin, a Administratorem danych osobowych jest Telewizja Polsat Sp. z o.o.
  11. Wiadomości SMS niewskazujące jednoznacznie Uczestnika Audycji, zgodnie z informacją słowno-graficzną na ekranie nie będą brane pod uwagę w Głosowaniu. Opłata za wysłanie SMS-a będzie naliczana przez operatora Uczestnika Głosowania, z którego połączenia Uczestnik Głosowania skorzystał. Uczestnik Głosowania może złożyć reklamację do Organizatora od naliczenia tej Opłaty wówczas, o ile to będzie zasadne, Organizator dokona zwrotu Opłaty za wysłanie SMS-a.
  12. Każdy Uczestnik Głosowania może w trakcie każdego Głosowania wysłać dowolną liczbę SMS-ów na dowolną liczbę Uczestników Audycji oraz jeden raz zagłosować na jednego Uczestnika Audycji za pomocą Aplikacji mobilnej „Must Be The Music”. Głosowanie przez Aplikację mobilną jest bezpłatne. Jednakże, jest ograniczone do jednego urządzenia i jednego konta użytkownika (nie można oddać więcej niż 1 głosu z jednego urządzenia oraz nie można z jednego konta użytkownika oddać więcej niż jednego głosu posługując się nawet wieloma urządzeniami).
  13. Opłata za wysłanie jednego SMS-a pod numer 7370, każdorazowo, wynosi 3 złote netto / 3,69 złote brutto za wiadomość do 70 znaków. SMS w tym przypadku ma limit 70 znaków. Treść SMS niezbędnego do wzięcia udziału w Głosowaniu nie przekracza nigdy limitu 70 znaków. Przekroczenie limitu 70 znaków, skutkuje wysłaniem kolejnej wiadomości SMS i naliczeniem kolejnej Opłaty za każde rozpoczęte 70 znaków. Koszt wysłania dłuższej wiadomości niż 70 znaków stanowić będzie zawsze wielokrotność kosztu jednego SMS, pomnożonego przez ilość wiadomości SMS, w której  każda wiadomość SMS to kolejne rozpoczęte 70 znaków treści wiadomości SMS. Opłata za wysłanie SMS-a będzie naliczana przez operatora Uczestnika Głosowania, z którego połączenia Uczestnik Głosowania skorzystał.
  14. W Głosowaniu można brać udział jedynie za pośrednictwem telefonu komórkowego poprzez kartę SIM/USIM/ESIM jednego z operatorów sieci telefonii komórkowej działających na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, który umożliwia wysyłanie SMS-ów Premium lub za pośrednictwem Aplikacji mobilnej.
  15. W przypadku wysłania wiadomości SMS o treści, która nie spełnia wymogów Regulaminu, na numer, z którego przesłano taki SMS, zostanie odesłany SMS z informacją, że wiadomość SMS nie została poprawnie rozpoznana. SMS niespełniający wymogów Regulaminu nie będzie wliczany do sumy oddanych głosów.
  16. Nie będą brane pod uwagę w Głosowaniu następujące wiadomości SMS: (1) wiadomości SMS niewskazujące jednoznacznie Uczestnika Audycji, zgodnie z informacją słowno-graficzną na ekranie, (2) wiadomości SMS otrzymane przed rozpoczęciem lub po zakończeniu Głosowania. Wiadomości SMS, wymienione powyżej, które nie będą brane pod uwagę w Głosowaniu, będą wiązać się z naliczeniem Opłaty. Opłata za wysłanie SMS-a będzie naliczana przez operatora Uczestnika Głosowania, z którego połączenia Uczestnik Głosowania skorzystał. Uczestnik Głosowania może złożyć reklamację do Organizatora od naliczenia tej Opłaty wówczas, o ile to będzie zasadne, Organizator dokona zwrotu Opłaty za wysłanie SMS-a.

§ 3

Obliczanie głosów

  1. Na Uczestników Audycji (w odcinkach od 8 do 10) głosy oddają jedynie Uczestnicy Głosowania poprzez wysyłanie wiadomości tekstowych (SMS) lub oddanie głosu w Aplikacji mobilnej.
  2. W każdym odcinku półfinałowym (odcinek 8 i 9 Audycji) wystąpi 9 Uczestników Audycji (8 wybranych przez jurorów oraz 1 Uczestnik Audycji, który wygrał Dziką Kartę).
  3. Z każdego odcinka półfinałowego 4 Uczestników Audycji z największą liczbą głosów przechodzi do finału (do odcinka 10).
  4. Uczestnik Audycji, który w Głosowaniu w odcinku finałowym (odcinek 10) zdobędzie największą liczbę głosów zostaje zwycięzcą Audycji.
  5. Uczestnicy Głosowania biorą udział w Głosowaniu zgodnie z § 2 niniejszego Regulaminu. Nie będą brane pod uwagę w Głosowaniu następujące wiadomości SMS: (1) wiadomości SMS niewskazujące jednoznacznie Uczestnika Audycji, zgodnie z informacją słowno-graficzną na ekranie, (2) wiadomości SMS otrzymane przed rozpoczęciem lub po zakończeniu Głosowania. Wiadomości SMS, wymienione powyżej, które nie będą brane pod uwagę w Głosowaniu, będą wiązać się z naliczeniem Opłaty. Opłata za wysłanie SMS-a będzie naliczana przez operatora Uczestnika Głosowania, z którego połączenia Uczestnik Głosowania skorzystał. Uczestnik Głosowania może złożyć reklamację do Organizatora od naliczenia tej Opłaty wówczas, o ile to będzie zasadne, Organizator dokona zwrotu Opłaty za wysłanie SMS-a.
  6. Analiza liczby i treści SMS oraz głosów oddanych w Aplikacji mobilnej jest dokonywana w systemie komputerowym, za którego poprawność i rzetelność działania odpowiada Organizator. Nadzór nad prawidłowym, zgodnym z Regulaminem przebiegiem Głosowania, sprawuje powołana przez Organizatora 3-osobowa Komisja Sprawdzająca, w składzie: Przewodniczący, Zastępca Przewodniczącego, Sekretarz. Z przebiegu Głosowania sporządzany jest protokół, dostępny następnie u Organizatora.
  7. W sytuacji, gdy dwóch lub więcej Uczestników Audycji otrzyma taką samą liczbę głosów, decyzję podejmują jurorzy programu .

§ 4

Postępowanie Reklamacyjne

  1. Uczestnikowi Głosowania przysługuje prawo do złożenia reklamacji skierowanej na adres Organizatora wskazany w Regulaminie, z dopiskiem „REGULAMIN GŁOSOWANIA WIDZÓW „Must Be The Music”, w terminie 30 dni od zakończenia Głosowania. Złożenie przez Uczestnika Głosowania Reklamacji może nastąpić w formie pisemnej na adres korespondencyjny Organizatora: Teleaudio DWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, Aleja Stanów Zjednoczonych 61, 04-028 Warszawa lub e-mail: reklamacje@teleaudio.pl. Reklamacja powinna zawierać:

a) imię i nazwisko; telefon kontaktowy;

b) adres korespondencyjny na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, lub adres e-mail (w przypadku złożenia Reklamacji w formie elektronicznej) nadawcy Reklamacji:

c) w reklamacji prosimy o krótkie opisanie stanu sprawy, przyczyn reklamacji oraz oczekiwanego rozwiązania zaistniałego problemu, a także drogi, którą mamy odpowiedzieć na złożoną reklamację: pisemnie na wskazany adres czy elektronicznie na wskazany adres e-mail.

  1. Na Reklamację odpowiemy najpóźniej w terminie 14 dni.
  2. W przypadku, gdy udzielona odpowiedź i zaproponowane rozwiązanie nie będą satysfakcjonujące to:

a) można ponownie zwrócić się do Organizatora w jednej z form wskazanych w ust. 1 powyżej,

b) można zwrócić się do miejskiego lub powiatowego Rzecznika Konsumenta, właściwego dla miejsca zamieszkania składającego Reklamację, z wnioskiem o zwrócenie się do Organizatora,

c) można skierować sprawę przeciwko Organizatorowi na drogę pozasądowego rozwiązania sporów do jednego z centrów mediacji albo drogę sądową, przed właściwy Sąd, w tym Sąd właściwy dla miejsca zamieszkania składającego reklamację.

§ 5

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników Głosowania w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) jest nadawca Audycji – Telewizja Polsat. Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, a Organizatorem jest Teleaudio Dwa Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie.
  2. Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować pisemnie na ww. adres siedziby Organizatora bądź pocztą elektroniczną na adres reklamacje@teleaudio.pl.
  3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować: elektronicznie pod adresem iod@polsat.com.pl lub pisemnie na ww. adres siedziby Administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

  1. Dane osobowe są lub mogą być przetwarzane, o ile przetwarzanie danych dotyczyć będzie określonych poniżej celów:

a) umożliwienie udziału i przeprowadzenie Głosowania, zgodnie z postanowieniami Regulaminu – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

b) rozpatrywanie wszelkich skarg i reklamacji, archiwizowanie lub nawiązywanie kontaktu związanego z udziałem w Głosowaniu – podstawą prawną rozpatrzenia skarg i reklamacji jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wypełnienie obowiązków prawnych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadniony interes, którym jest odpowiednio wyjaśnianie spraw, obrona lub rozstrzyganie roszczeń, archiwizowanie oraz nawiązywanie kontaktu,

c) umożliwienie Administratorowi wypełnienia swoich obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przepisów podatkowych oraz z zakresu rachunkowości – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Komu dane osobowe będą przekazywane

  1. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane, w tym powierzane, wyłącznie w sytuacji, gdy jest to uzasadnione realizowanym celem, następującym kategoriom odbiorców: Organizatorowi, podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora, takie jak usługi księgowe i podatkowe, audytowe, dostawcom systemów informatycznych i usług IT, ubezpieczycielom, podmiotom realizującym wsparcie techniczne, organizacyjne i doradcze, podmiotom świadczącym usługi prawne, podmiotom świadczącym usługi archiwizacji, podmiotom świadczącym usługi w zakresie ochrony osób i mienia, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, spółkom z Grupy Kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, w skład której wchodzi Administrator.

Jak długo dane osobowe będą przetwarzane

  1. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych zależy od celu, w jakim dane są lub mogą być przetwarzane. Generalnie dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania umowy, po jej zakończeniu przez: a) okres niezbędny do wykonania obowiązków lub uprawnień wynikających z przepisów prawa, b) okres przedawnienia roszczeń oraz do momentu zakończenia postępowań cywilnych, egzekucyjnych, administracyjnych i karnych wymagających przetwarzania danych.

Jakie prawa przysługują w odniesieniu do danych osobowych

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do danych, do ich sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania oraz do przenoszenia danych (o ile przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub umowy w sposób zautomatyzowany).
  2. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach realizowanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec tychże interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  3. Powyższe żądania i oświadczenia należy składać w sposób wskazany w pkt 2 powyżej.

Gdzie można złożyć skargę dotycząca przetwarzania danych osobowych

  1. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie dotyczących jej/jego danych osobowych narusza przepisy RODO, może Pani/Pan złożyć skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. W Rzeczpospolitej Polskiej organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Skutki niepodania danych

  1. Podanie danych osobowych, tj. wzięcie udziału w Głosowaniu jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w Głosowaniu.

§ 6

Postanowienia Końcowe

  1. Regulamin jest dokumentem określającym zasady Głosowania.
  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem pierwszego Głosowania (2 maja 2025 roku) i obowiązuje do czasu zakończenia ostatniego Głosowania w odcinkach od 8 do 10 i obliczenia głosów lub do rozpatrzenia wszystkich ewentualnych postępowań reklamacyjnych, zgodnie z treścią § 4 Regulaminu.

NASI PARTNERZY