Direct Billing w T-Mobile to usługa służąca do zakupu dóbr cyfrowych. Płatności mobilne spopularyzowały się wraz z powszechnym dostępem do cyfryzacji. Są szybkie i wygodne, a dostęp do zamawianych dóbr cyfrowych uzyskuje się natychmiast po dokonaniu opłaty. Wystarczy wybrać funkcję „dopisz do rachunku” w T-Mobile, a należność zostanie dopisana do najbliższej faktury lub pobrana z karty prepaid. Teleaudio Dwa oferuje usługę Direct Billingu (DCB) oraz inne usługi Premium. Jesteśmy bezpośrednio połączeni ze wszystkimi operatorami telekomunikacyjnymi w kraju, dlatego możemy świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą!
Direct Billing w T-Mobile – prosty sposób płatności za usługi
W sieci T-Mobile usługa Direct Billing jest dostępna zarówno dla klientów abonamentowych, jak i posiadaczy telefonów na kartę. Zasada jej działania jest prosta i wymaga minimum formalności. W trakcie zakupów wystarczy wybrać opcję „dodaj do rachunku” i podać aktywny w danej sieci numer telefonu. Oczywiście usługa ta musi być wcześniej włączona. Aby, ją aktywować należy skontaktować się z działem obsługi klienta, punktem sprzedaży lub zrobić to przez serwis iBOA. Potwierdzenie aktywacji użytkownik otrzymuje SMS-em.
T-Mobile oferuje usługę Premium, jakim jest Direct Billing w ramach:
- Zapłać z T-mobile – dla klientów posiadających telefon na abonament, którzy mogą dokonywać zakupów, mając aktywne konto w Gogle Play, App Store oraz Microsoft Store. Korzystanie z tej formy płatności jest możliwe również z komputerów stacjonarnych czy tabletów,
- Zamów z T-Mobile – dla klientów zarówno abonamentowych, jak i tych, którzy wolą telefon na kartę. W tej formie można zamawiać wiele dóbr cyfrowych, np. dzwonki, wygaszacze ekranu, video czy różnego rodzaju aplikacje.
Dla bezpieczeństwa rachunków klientów usługi Direct Billing w T-Mobile operator wprowadził limity opłat za zakupy cyfrowe. Nie mogą one przekroczyć:
- 50 euro dla pojedynczej transakcji,
- oraz 300 euro miesięcznie w okresie rozliczeniowym dla klienta.
Klienci nie mogą sami zmieniać tych ograniczeń. W przypadku telefonów na kartę limitem jest stan aktualnie dostępnych środków. W razie chęci wyłączenia możliwości płatności poprzez dopisanie do rachunku najlepiej skontaktować się telefonicznie z działem obsługi klienta, udać osobiście do punktu sprzedaży lub złożyć odpowiednią dyspozycję poprzez stronę internetową.
Zalety usługi Direct Billing
Główną zaletą tej usługi jest prostota. Nie wymaga logowania się do strony mobilnej banku lub podawania danych kart kredytowych czy bankomatowych. W telefonie nie trzeba też instalować aplikacji bankowych, wystarczy mieć aktywny numer w sieci danego operatora. Usługa „dopisz do rachunku” umożliwia korzystanie z niej również osobom, które nie posiadają rachunków bankowych oraz takim, które obawiają się o bezpieczeństwo operacji w sieci i nie chcą podawać tam swoich danych.