Data Center Teleaudio posiada przyłącze energetyczne o mocy 120 kW zabezpieczone dwoma transformatorami oraz w podłączone do agregatu budynku, który uruchamiany jest w sytuacjach awaryjnych i zanikach napięcia. Tym samym gwarantujemy ciągłe działanie naszych systemów.Przed brakiem zasilania lub krótkotrwałymi spadkami napięcia chroni nas centralny UPS dużej mocy, podtrzymujący całą serwerownie wraz z infrastrukturą teletransmisyjną.Centralny UPS General Electric posiada bardzo dużą autonomię, sięgającą 60 minut, to oznacza, że w przypadku awarii zasilających linii miejskich może on podtrzymywać przez godzinę całą infrastrukturę w oczekiwaniu na start generatora, który startuje w ciągu 5 minut.
Data Center Teleaudio to bardzo duża ilość sprzętu dedykowanego na potrzeby obsługi naszych klientów ale również wolnego miejsca przygotowanego do kolokacji naszych klientów. Możemy oszacować, że wypełniając całą serwerownie obecnie standardowymi serwerami 1U, możemy ich zmieścić ponad 1000 a przy zastosowaniu technologii BLADE nawet dużo więcej..
Dobrze zaplanowanie chłodzenie to priorytet każdej serwerowni, nasze chłodzenie to redundantne szafy chłodzące, pracujące niezależnie w trzech obwodach. Klimatyzacja precyzyjna zapewnia, że temperatura w serwerowni utrzymana zawsze będzie w zadanych przez nas granicach.
Bezpieczeństwo przeciwpożarowe to obowiązek wymagany przepisami ale czym gasić aby nie uszkodzić drogiego sprzętu i uniknąć utraty danych? W naszym przypadku zastosowaliśmy najnowocześniejszy system gaszenia gazem z systemem wczesnego wykrywania pożaru, który zdusi każdy ogień w samym zarodku. Centrala naszego systemu jest połączona z centralą przeciwpożarową wieżowca a co się z tym wiąże, nasz ewentualny alarm będzie widziany bezpośrednio w stacji Staży Pożarnej.
Wiemy jak bardzo ważne jest bezpieczeństwo danych ale wiemy również jak bardzo ważna jest ich szybkość przetwarzania i dostępność, dlatego wykorzystujemy renomowane macierze HP klasy EVA zapewniające przetwarzanie danych na najwyższym poziomie. Dostęp do danych realizowany jest po dedykowanej sieci Fiber Channel, zapewniającej redundancję podłączenia każdego serwera.
Nasze centrale to sprawdzone rozwiązania firmy Alcatel, obsługujące call center i połączenia tranzytowe. Nie korzystamy z VoIP i darmowych niesprawdzonych rozwiązań bez supportu. Do nas zawsze się dodzwonisz!