PL EN

Blog

  • Co to jest WAP billing?

    WAP Billing był kiedyś bardzo popularną usługą, dzięki której klienci nabywali telefoniczne gry, tapety czy dzwonki. Było to bardzo proste i nie wymagało żadnych dodatkowych potwierdzeń przy pomocy kodów czy PIN-ów. Jednak to, co łatwe okazało się także niebezpieczne. Często przypadkowe wejście na określoną stronę lub kliknięcie linku, powodowało naliczenie i obciążenie rachunku za niechciana […]

  • Konkursy i loterie SMS – wszystko co musisz wiedzieć

    Konkursy i loterie SMS są bardzo popularne wśród odbiorców, dzięki elementom zabawy, współzawodnictwa i możliwości łatwej wygranej. Chętnie wykorzystują to przedsiębiorstwa, dostrzegając w nich skuteczne narzędzia do promocji swojej działalności i innych zadań marketingowych. Obsługa konkursów i loterii wymaga odpowiedniego zaplecza technicznego, wiedzy i doświadczenia, dlatego najlepiej powierzyć ją sprawdzonym wykonawcom. Można też skorzystać z […]

  • Jak odblokować usługi premium?

    W poniższym artykule powiemy, czym jest blokada usług Premium Rate i jak ją wyłączyć? Są to świadczenia o podwyższonej opłacie, które mogą w znaczącym stopniu wpływać na obciążenie rachunku. Dostarczają Klientom wiele rodzajów płatnych materiałów lub dostępów do serwisów rozrywkowych. Operatorzy telekomunikacyjni mają obowiązek blokowania płatnych treści po przekroczeniu określonego limitu w okresie rozliczeniowym. Sami […]

  • Jak działa direct billing?

    W tym artykule opowiemy, jak działa Direct Billing, obalając przy okazji kilka mitów na jego temat. Przedstawimy też korzyści, jakie daje ta metoda mikropłatności. Jest ona idealna dla osób, które chcą dokonywać transakcji bezgotówkowych szybko, prosto, a przede wszystkim bezpiecznie. W dodatku nie wymaga niczego poza smartfonem! Warto wiedzieć co to jest Direct Billing. Jak […]

  • IVR – co to jest i jak działa?

    Większość osób dzwoniących w celu załatwienia jakiejś sprawy do urzędów czy firm zetknęła się z systemem IVR. W artykule wyjaśnimy, co to jest i jak można go wykorzystać dla ułatwienia kontaktu z Klientem. Źle zaprojektowane menu głosowe, które funkcjonują w biznesie, mogą zniechęcić lub odstraszyć odbiorcę. Nie tylko nie będzie on w stanie przedstawić swojej […]

  • Organizacja konkursów loterii SMS – jak to zrobić?

    Organizowanie wydarzeń z elementami współzawodnictwa dla Klientów to skuteczne narzędzie marketingowe. Obsługa takich konkursów czy loterii SMS wymaga dobrego przygotowania pod względem prawnym i koordynacyjnym. Jednak korzyści w postaci budowania pozytywnego wizerunku marki oraz wzrostu sprzedaży są bardzo wymierne. Oto, na co trzeba zwracać uwagę, szykując takie akcje. Konkurs a loteria — różnice Konkurs jest […]

NASI PARTNERZY